Materials Services néven összekötjük a termelést és a gyártást - anyagokkal, nyersanyagokkal és szolgáltatásokkal. A digitális átalakulással az összekapcsoltságra törekszünk a mindennapi üzletmenetben és az együttműködésben. Mert megoldjuk ügyfeleink kihívásait - hogy ők még jobban tudjanak az alaptevékenységükre koncentrálni. Nemcsak az anyagellátással foglalkozunk, hanem minden egyéb szolgáltatással, amelyre az ügyfeleknek szükségük lehet: a készletek és az ellátási lánc logisztikai kezelésével vagy a termékek konkrét feldolgozásával.
A thyssenkrupp Materials Services egyre inkább intelligens eszközöket használ az adatokkal történő értékteremtéshez és a jövő anyagellátási láncainak alakításához. Ez nem véletlen. Az "Anyagok mint szolgáltatás" irányába történő átalakulásunk keretében az ellátási láncok digitalizálása döntő szerepet játszik. Ez a kulcs a globális kihívásoknak való megfeleléshez
Hozzáállásunk lehetővé teszi számunkra, hogy rugalmasan alkalmazkodjunk az ügyfelek új igényeihez. Legyen szó akár a közel-telepítésről, az értékteremtő szakaszok szomszédos országokba történő áthelyezésének növekvő igényéről, a rugalmas ellátási láncok iránti igényről vagy a bizonyíthatóan fenntartható termékek és megoldások iránti növekvő keresletről - az "Anyagok mint szolgáltatás" segítségével már korán irányt szabtunk annak, hogy pontosan ezekre az új trendekre erős, de széles spektrumú válaszokat dolgozzunk ki.
Stratégiánk kulcseleme az összes releváns partner és paraméter intelligens hálózatba kapcsolása. A thyssenkrupp Materials Services-nél a "Connecting Smarter" (okosabb összekapcsolás) a küldetésünkké vált: Új, előremutató ökoszisztémákban gondolkodunk és fejlesztünk, hogy még a legösszetettebb áruforgalmat is intelligensen kezeljük és kíméljük az erőforrásokat. A digitalizáció az operatív hajtóerő, a fenntarthatósági igényeink a mozgatórugó.